Levend Voedsel Dieet

Naam: Levend Voedsel Dieet
Dieetsoort: Lifestyle dieet / Vegetarisch dieet
Aantal calorieën per dag: 1900 kcal.
Caloriewaarde:

  • N.v.t. (geen sprake van caloriebeperking)
  • Calorisch stabiel (2000 – 2500 kcal. per dag)
  • Caloriebeperkend (1500 – 2000 kcal. per dag)
  • Caloriearm (1000 – 1500 kcal. per dag)
  • Crashdieet (<1000 kcal. per dag)

Levend Voedsel Dieet In het kort

Het Levend Voedsel Dieet is GEEN Japans dieet waarbij je een octopus dient te verorberen terwijl deze met zijn tentakels het bestek probeert af te weren. Het is een dieet op basis van onbereide natuurvoeding zoals groenten, fruit, noten, zaden en kiemen. Het Levend Dieet zou niet alleen helpen bij afvallen, maar ook zeer geschikt zijn bij voedselallergie en voedselintolerantie. Het Levend Dieet bevat namelijk geen kunstmatige toevoegingen en geen allergenen zoals lactose, gluten en dierlijke eiwitten, en is relatief arm aan biogene aminen (eiwitstructuren die ontstaan bij gisting, rotting of fermentatie).

Levend Voedsel Dieet Voedingsschema en richtlijnen

De belangrijkste regels en richtlijnen binnen het Levend Voedsel Dieet zijn als volgt:

  • Eet enkel “levend voedsel”.
  • Levend voedsel is plantaardig, onbewerkt en biologisch.
  • Eet echter geen granen.
  • Ziekte komt door de mond.
  • Eet geen dood, bewerkt voedsel.
  • Eet voedsel dat vrij is van lactose, gluten, dierlijke eiwitten en geraffineerde suikers.
  • Eet geen vlees en zuivel.

Levend Voedsel Dieettip: laat je eens testen op voedselintolerantie.

Levend Voedsel Dieet – Belangrijkste voedingsmiddelen

Het Levend Voedsel Dieet raadt verscheidene voedingsmiddelen aan en af. Over het algemeen dienen de volgende voedingsmiddelen te worden gegeten:

  • Groenten
  • Fruit
  • Noten
  • Zaden
  • Kiemen

Levend Voedsel Dieet Tot slot

Het Levend Voedsel Dieet stelt dat veel mensen een voedselallergie of voedselintolerantie hebben zonder zich daar bewust van te zijn. Hierdoor ontstaan niet alleen ziekten en kwalen, maar ook complicaties met de stofwisseling, de hormoonhuishouding en de vetverbranding. Een mogelijk gevolg daarvan is overgewicht. Het Levend Voedsel Dieet zou dus werkzaam kunnen zijn bij afvallen. Levend voedsel is bovendien rijk aan vitamines, mineralen, spoorelementen en vezels.

· Groenten

· Fruit

· Noten

· Zaden

· Kiemen

Plaats een reactie


Je reactie wordt voor publicatie gekeurd door de redactie en dient te voldoen aan de regels voor reacties.